Revolut ügyfélszolgálat

Revolut ügyfélszolgálat

Revolut ügyfélszolgálata elsősorban a Revolut applikáción érhető el egy chates részen keresztül.

Az ügyfélszolgálat angol nyelvű, de visszajelzések alapján, ha magyarul írsz, akkor az ügyfélszolgálat megpróbálja lefordítani és próbál így segíteni. Ha nem tudnál angolul vagy nem tudod lefordítani, akkor próbálj meg magyarul írni, de ebben az esetben minél egyszerűbben fogalmazz, ne használj rövidítéseket stb…

Ha van Revolut fiókod, akkor javasolt az applikáción belül chaten elkezdeni felkeresni az ügyfélszolgálatot.

Jelentkezz be a mobilappon:

  • Koppints a profilodra a képernyő bal felső sarkában.
  • Nyisd meg a „Súgó” menüt.
  • Válaszd ki azt a témakört, ami releváns a kérdésedhez. Ha nem találnád meg a választ, akkor alul a ‘Csevegj velünk’ pontot keresd meg és arra nyomj rá. (nem minden témakörnél megtalálható ez, de keresd máshol és ott is elindíthatod a chates részt.)

Elsőnek egy bot-al fogsz csevegni (Rita a neve), az próbál meg segíteni ajánlott cikkekkel stb… viszont ha ennél bonyolultabb esettel keresnéd meg az ügyfélszolgálatot, akkor próbálj túlmenni a boton és ezt írd be, majd küldd el ezt: live agent

Ebben az esetben élő személyhez fogják elküldeni az üzeneteted, oda „kapcsol” át a rendszer.

Ha élő ügyfélszolgálatosnak lesz elküldve az üzeneted, akkor valószínűleg rögtön nem fogsz választ kapni, így az app-t bezárhatod és kapni fogsz értesítést, ha az ügyfélszolgálat válaszolt.

Különböző tapasztalatok vannak az ügyfélszolgálattal kapcsolatban, előfordulhat, hogy olyat kapsz, aki nem tudja megérteni jól a kérdésedet, nem igen tud segíteni. Próbálkozz meg akkor ismét írni egy új chates beszélgetést nyitva, hátha egy jobb ügyfélszolgálatost kapsz.

A Revolut Plus, Premium, Metal és Ultra előfizetéses csomagban elsőbbségi ügyfélszolgálatot kapsz, saját tapasztalatom még ebben nincs, amikor ingyenes, Standard csomagban voltam, akkor nekem ott is 24 órán belül válaszoltak, igaz speciális kérdésem vagy valamilyen problémám még nem volt, ami összetettebb ügyintézést igényelt volna.

Angol nyelvű, telefonos ügyfélszolgálat csak az Ultra csomag előfizetőinek érhető el.

Ha nem tudnál Revolut appban chaten felvenni az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, akkor ez az email cím található meg a Revoluthoz: feedback@revolut.com



Van személyesen elérhető ügyfélszolgálata a Revolut-nak?

Nincs. Nincs saját bankfiókja, irodája a Revolutnak, ahova ügyfelek be tudnának menni.

Van telefonszáma a Revolut ügyfélszolgálatának?

Csak az Ultra csomag előfizetőinek érhető el angol nyelvű telefonos ügyfélszolgálat. A többi Revolut csomag felhasználóinak az appon belüli chates ügyfélszolgálat elérhető.

Forrás és további információk a Revolut oldalán itt található.

Ha lenne további kérdésed, akkor használd a kereső mezőt, sok más Revolut-tal kapcsolatos cikket találsz még:

Fontos!: A cikkben leírtak csak az én tapasztalataimon alapszanak, ezekért felelősséget nem tudok vállalni. Nincs közvetlen kapcsolatom a Revoluttal és nem tartozom felelősséggel a szolgáltatásuk iránt. Bármilyen probléma, kérdés esetén a Revolut ügyfélszolgálatát kell felkeresni. A cikkekben olyan ajánlói (affiliate) linkek találhatóak, amelyeken keresztüli regisztrálás után akár én jutalékot is kaphatok.

“Revolut ügyfélszolgálat” bejegyzéshez 12 hozzászólás

  1. Nem tudnak nekem forintszámláról utalni,mert nincs számlaszámom csak IBAN kódom.
    Hogy lehet elintézni,hogy tudjanak utalni?

    Válasz
    • Kedves Tamás! Valószínűleg tudnak utalni, csak nem belföldi utalást kell választaniuk. A Revolut ugyanis nem ad belföldi forint számlaszámot, hanem nemzetközi litván forint számlaszám van. Erre tudnak utalni, de azzal számolni kell, hogy a nemzetközi utalás miatt a küldő félnek láthatóan több díjba fog kerülni az utalás és 1-5 munkanap is lehet, mire megérkezik az utalás. Ha a másik félnek is van Revolut számlája, akkor Revolut-n belül egymást közt gyorsan, díjmentesen lehet bármilyen devizát küldeni. Ezenkívül a Wise-nál van magyar, belföldi forint számlaszám. A Wise-ról itt van egy cikk: https://martincsekzsolt.hu/wise-minden-amit-tudnod-kell/
      Valamint itt található egy Revolut és Wise összehasonlító cikk is: https://revinfo.hu/wise-vagy-revolut/

      Válasz
    • Ha minden teljesítve van (mindenhol ott a zöld pipa), néhány napba telik a feldolgozása és küldik a jutalmat.
      Ha utána sem jönne meg a jutalom kifizetése, akkor a chates ügyfélszolgálattal kell felvenni a kapcsolatot.

      Válasz
  2. szeretném megkérdezni hol találom a revolut számlaszámomat? Utalnának rá de nem tudom megadni mert nem tudom a számot.

    Válasz
  3. A problémám, az, hogy a lányom 18 év alatti, kaptam a részére kártyát. Az applikáción belül nincs lehetősége a magyar forintot euróra váltani. Jelenleg Spanyolországban van és nem tudja így használni a kártyáját, mivel nekem sincs lehetőségem a számlájára eurót utalni.

    Válasz
    • Kedves Gabriella! De tudja használni a kártyáját (ha az aktiválva lett). A 18 év alatti számlára csak a szülő fiókjának alap devizáját lehet beutalni, ami ebben az esetben a forint. Amikor a lányod fizet kártyával külföldön, akkor a Revolut automatikusan euróra váltja át a forintot, az akkori árfolyamon és így végbe megy az eurós kártyás fizetés/tranzakció. Hétvégén rájön egy 1%-os díj a deviza váltásra, de azért még így is elég jó árfolyamon vált a Revolut.
      Ebben a cikkemben találsz további információkat a Revolut 18 év alatti számláról: https://revinfo.hu/revolut-junior/

      Válasz
  4. Adathalász linken kértek EUR fizetést. Egyszer használatos, virtuális kártyáról indítottam, a kifizetés jelenleg állapota „függőben”. Hogyan tudom visszavonni? Köszönöm!

    Válasz
    • A virtuális kártyát be kell fagyasztani és a tranzakciónál van olyan opció alul, hogy segítség kérése és utána tudsz választani. A chates ügyfélszolgálatnak is írhatsz.

      Válasz
  5. Sziasztok!
    Azt szeretném kérdezni, hogy bankot váltok és így a régi kártyámról nem tudom feltölteni a Revolut számlámat. Nem tudom, hogy a régit hogyan tudom törölni és az újat hogyan tudom bevinni a rendszerbe, hogy arról tölthessem fel a Revolut számlámat
    Válaszotokat előre is ko
    köszönöm

    Válasz
    • Kedves Péter! Több kártyát is hozzá lehet adni a Revolutban, nem csak egy kártya lehet elmentve, amivel fel tudod tölteni az egyenlegedet. De úgy tudod törölni a régi kártyát, hogy valamelyik egyenlegednél a Hozzáadás gombra nyomsz, majd a megjelenő kártya mellett a Módosítás gomb, utána a régi kártya mellett az i betűs ikonra mész és ott lesz a Törlés gomb, az adott kártyát is ki tudod törölni.

      Válasz

Hozzászólás
A hozzászólásod nem fog automatikusan megjelenni, csak a moderálás után. A megadott email cím nem lesz látható és nem lesz tárolva, nem fogok hírleveleket küldeni. Viszont, ha megválaszolásra kerül a hozzászólásod, arról értesítést fogsz kapni a megadott email címedre.