Financial Times bemutatása

Financial Times bemutatása

Ha fontosak számodra a hiteles, üzleti és pénzügyi hírek a nagyvilágból, akkor már biztos hallottál az ikonikus, rózsaszín színű papírjáról is ismert Financial Times-ról, ami egyébként nagyon sok filmben is feltűnik vagy említésre kerül. 

A több, mint 130 éves napilapot jelenleg havonta 22,4+ millió felhasználó olvassa világszerte, beleértve a papíralapú és digitális kiadást is.  

Tudtad, hogy a Revolut Metal és Ultra előfizetésekkel együtt jár a Financial Times digitális előfizetés is?

A Revolut Metalhoz, a Financial Times Standard Digitalt adják. 

A Revolut Premiumhoz, a Financial Times Premium Digitalt adják. 

FONTOS: ha jelenleg van külön FT előfizetésed, előbb le kell mondanod, csak utána tudod a Revolut előfizetésedben aktiválni!

Mi az a Financial Times? 

A Financial Times, röviden: FT, egy globálisan híres és elismert napilap, amit 1888-ban alapítottak, és azóta is kiemelkedő minőségű és megbízható információkat szolgáltat az üzleti, pénzügyi és gazdasági világ eseményeiről. A Financial Times hagyományosan angol nyelven jelenik meg, de digitális platformjain keresztül több nyelven is elérhető (magyarul sajnos nem), és széles körben olvassák és figyelik világszerte.

Annak ellenére, hogy eredetileg angol az FT, több mint 50 országban van irodájuk. Ennek köszönhetően nem csak az angliai és európai üzleti világ történéseit monitorozzák, hanem a globális gazdaság szempontjából is fontos témákat és eseményeket is lekövetik, elemzik. 

Az FT különlegessége, hogy világszerte jelen van, így az újságírók és szerkesztők, közel teljes lefedettséggel követik a gazdasági eseményeket, és gyakran fedeznek fel olyan fontos történéseket, amik más médiumokban nem kapnak ilyen nagy figyelmet.

Témák a Financial Times-on

A Financial főleg a pénzügyi és gazdasági hírek, hiteles, globális tudósítója. A következő nagyobb témákban osztanak meg tartalmakat, elemzéseket.

  • Hírek és aktualitások
  • Elemzések és kommentárok
  • Gazdasági és pénzügyi témák
  • Üzleti stratégia és innováció
  • Befektetés
  • Technológia
  • Energetika 
  • Logisztika
  • Közéleti és politikai hírek
  • Kultúra és életstílus
  • Üzleti edukáció, HR 
  • Utazás

Érdekességek a Financial Times-ról

Rózsaszín papír: az FT híres rózsaszín papírjáról, amit 1893-ban vezettek be annak érdekében, hogy megkülönböztessék a versenytársaktól. Ez a jellegzetes szín azóta is az FT legismertebb jelképe. 

Történelem: 1888-ban alapították, és azóta is folyamatosan működik. Eredetileg az üzletembereknek szólt, és kifejezetten azért jött létre, hogy a londoni tőzsdén kereskedők naponta friss információhoz juthassanak. Hosszú történelme során számos fontos eseményről és fejleményről tudósított, ami jelentős hatással volt az üzleti és pénzügyi világra.

Elismerés: évtizedek óta ismert és elismert, azok az emberek, akik befektetnek, üzleti döntéseket hoznak vagy a pénzügyi világban dolgoznak, gyakran figyelik és olvassák a Financial Timest. 

Nemzetközi jelenlét: nem csak egy ország vagy egy régió tudósítója, hanem a globális jelenlét miatt világsajtóként működik.

Értékes interjúk: a Financial Times híres arról, hogy mélyreható interjúkat készít a világ vezető üzletembereivel, politikusaival és gondolkodóival. Ezek az interjúk gyakran alapos betekintést nyújtanak az aktuális üzleti és politikai kérdésekbe.

Ha lenne további kérdésed, akkor használd a kereső mezőt, sok más Revolut-tal kapcsolatos cikket találsz még:

Fontos!: A cikkben leírtak csak az én tapasztalataimon alapszanak, ezekért felelősséget nem tudok vállalni. Nincs közvetlen kapcsolatom a Revoluttal és nem tartozom felelősséggel a szolgáltatásuk iránt. Bármilyen probléma, kérdés esetén a Revolut ügyfélszolgálatát kell felkeresni. A cikkekben olyan ajánlói (affiliate) linkek találhatóak, amelyeken keresztüli regisztrálás után akár én jutalékot is kaphatok.

Hozzászólás
A hozzászólásod nem fog automatikusan megjelenni, csak a moderálás után. A megadott email cím nem lesz látható és nem lesz tárolva, nem fogok hírleveleket küldeni. Viszont, ha megválaszolásra kerül a hozzászólásod, arról értesítést fogsz kapni a megadott email címedre.