A Revolut elérte az 1,5 milliós ügyfélkört Magyarországon!

A Revolut elérte az 1,5 milliós ügyfélkört Magyarországon!

A Revolut, a globális pénzügyi alkalmazás, melynek világszerte 45 millió felhasználója van, Magyarországon is jelentős mérföldkövet ért el az 1,5 millió ügyfél elérésével.

A cég kiemelkedő növekedést mutatott az elmúlt évben, amikor is félmillió új magyar ügyféllel bővült az ügyfélkör, ami 53%-os éves növekedést jelent.

A Revolut nemcsak ügyfélbázisát, hanem a tranzakciós aktivitást is jelentősen növelte, havonta közel 25 millió tranzakciót dolgoz fel Magyarországon.



A Revolut szerepe a magyar és regionális pénzügyi piacokon

A Revolut szerint 2023-ban az ő alkalmazásukat töltötték le a legtöbbször banki appként Magyarországon, és ez a tendencia változatlan.

Jelentésük alapján jelenleg az egész közép- és kelet-közép-európai térségben (Magyarország, Lengyelország, Románia, Bulgária, Csehország, Litvánia) ők vezetik a leggyakrabban letöltött banki alkalmazások listáját.

Magyarország, ahol évente több mint 1,5 millió ügyféllel növekednek, továbbra is az egyik legdinamikusabban fejlődő piac a Revolut számára a kelet-közép-európai régióban. Ebben a régióban a Revolut közel 12 millió ügyfelet szolgál ki, ami globális szinten is kiemelkedő teljesítményt jelent.

Jelenlegi sikerét a régióban 12 millió ügyféllel és éves több mint 50%-os növekedéssel biztosítja, ami globálisan is kiemelkedő teljesítményt jelent.

Innováció és ügyfélközpontúság

A Revolut nemcsak növekedésben, hanem innovációban is élen jár, a Revolut Pay szolgáltatásával például egyszerűsíti a tranzakciókat, amelyek cashback lehetőséget is kínálnak.

„Büszkék vagyunk arra, hogy több mint 1,5 millió lakossági ügyfelünket és több ezer vállalati ügyfelünket támogatjuk Magyarországon. Ami azonban különösen boldoggá tesz, az, hogy látom, ahogyan lakossági és vállalati ügyfeleink a kártyaelfogadási szolgáltatásainkat használva tranzakciókat végeznek egymással. A Revolut Pay egyszerűbbé, gyorsabbá, kényelmesebbé teszi e tranzakciókat, ráadásul lehetséges cashbackkel – ahogyan a Sziget fesztiválra szóló jegyek esetében is biztosítjuk” – mondta a Revolut Magyarország országigazgatója, Léder Tamás.



Stratégiai partnerség a Sziget fesztivállal

A Revolut kihasználta a fesztivál szezont is, mint az idei Sziget Fesztivál egyik fő támogatója, saját színpadot kapva, ami lehetővé tette a márkának, hogy még közelebb kerüljön a fiatalabb, aktív demográfiai réteghez.

Ez a stratégiai lépés jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a fesztivál résztvevőinek közel 15%-a Revolut-kártyával fizetett tavaly, míg idén már közel 15 ezer jegyet vásároltak a Revolut Pay segítségével.

Forrás: https://www.vg.hu/vilaggazdasag-magyar-gazdasag/2024/07/revolut-sziget-fesztival

Ha lenne további kérdésed, akkor használd a kereső mezőt, sok más Revolut-tal kapcsolatos cikket találsz még:

Fontos!: A cikkben leírtak csak az én tapasztalataimon alapszanak, ezekért felelősséget nem tudok vállalni. Nincs közvetlen kapcsolatom a Revolut-tal és nem tartozok felelősséggel a szolgáltatásuk iránt. Bármilyen probléma, kérdés esetén a Revolut ügyfélszolgálatát kell felkeresni. A cikkekben olyan ajánlói (affiliate) linkek találhatóak, amelyeken keresztüli regisztrálás után akár én jutalékot is kaphatok.

Hozzászólás
A hozzászólásod nem fog automatikusan megjelenni, csak a moderálás után. A megadott email cím nem lesz látható és nem lesz tárolva, nem fogok hírleveleket küldeni. Viszont, ha megválaszolásra kerül a hozzászólásod, arról értesítést fogsz kapni a megadott email címedre.